Friday 13 April 2012

Kalau Jumpa Pujaan Hati Memang Tak Boleh Nak Buat Aper dahhh

korang yang ada anak kecil
kalau nampak mesin nie korang
cepat-cepat lari tak
mesin yang ala-ala macam di bawah nie
v
v
v
v
v
v
v
v
v
macam mana korang fimiliar takd engan mesin bola kecik-kecik nie
cuma gambar yang di atas nie mesin yang ada di Jepun
kalau di malaysia
mesin dia rata-ratanya warna kuning
kena masukkan duit syiling 50sen x 2times - memang tercari-cari la duit syiling dalam dompet
siap korek-korek dalam handbeg lagi
nak cukupkan duit syiling 50sen dua keping

ada macam-macam jenis mesin nie
bentuknya bulat
dalam dia ada pelbagai jenis hadiah yang bakal dapat
contohnya macam di bawah nie
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
sejibik macam gambar di atas nie
nie aku amik kat image google jea - thanks mr.google :p
dalam dia ikut la dapat subang - perhiasan budak-budak perempuan
toys - cantum-cantum buat kereta
candys - aku memang tak bagi makan kalau dapat candys nie - bahaya

kenapa aku up strory nie
sebab pagi tadi mak minta aku beli beras pulut sebelum pergi ke tempat kerja
jadi bawak la umar sekali ke kedai
belum turun dari kereta lagi
budak berdua nie dah terjerit-jerit tunjuk mesin tu
alamak macam mana la aku boleh lupa mesin tu
jadi nak buat tak layan pun tak boleh
terpaksa la aku korek-korek duit syiling dalam wallet
cakap duit syilling takder
umairah boleh cakap
"boleh tukar kat abg tu"umairah
lurus jea jari umairah tunjuk kat taukey kedai
emmmm nampak sangat dah biasa beli benda nie dengan babahnya

jadi tykar duit syiling 50sen RM2.00
umairah dah minta dia nak apa
hiasan perempuan
masuk 50sen pusingkan bg duit masuk
masukkan lagi 50sen dan pusingkan
baru telor tu akan keluar
umairah dah siap tadah tangan kat bahagian keluar telornya
terus senyum meleret bila bola telor sudah ada di tangannya

pastu benda yang sama aku buat lagi
untuk umar laks
tapi untuk umar aku belikan toys
sesuai la untuk budak lelakikan

wajah-wajah ceria anak-anak aku dengan bola telornya


taknak bukak lagi
nak buka di nursery
ala nak show off dengan meber-member dia la tu "p

umar mulut terlopong
sama macam babah eheh "p
budaj bucuk tak mandi lagi nie
cian umar kena selsema
sama dengan ibu

emmmm saper la cipta mesin bole telor nie kan
hari-hari kalau umairah dan umar nak memang boelh bankrap aku di buatnya
sebab tu la kalau aku nampak dulu mesin nie cepat-cepat aku lari
taknak bagi umairah dan umar nampak
BAHAYA

anak korang macam mana
obses tak dengan mesin nie


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. anak2 saya belum pandai lagi dgn benda ni
    kalau dia tau... habesss! haha

    ReplyDelete
  2. drhanie - nnti dah mula mengenal..tau la eheh

    ReplyDelete
  3. hari tu hubby yg ajarkan. tension mak. kalau eliss memang x bagi chance beli punya.

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi