Friday 13 April 2012

Kalau Namanya Perempuan

sejak akhir-akhir nie
pantang handbeg aku terbiar terbuka
cepat jea umairah akan selongkar
mencari alatan make up ibu dia
sebab di rumah memang aku simpan di tempat yang tinggi
ambil kerusi pun umairah tak dapat nak capai

cuma peluang yang umairah ada ialah
ketika aku tengah drive
dan handbeg ada di sebelah dia
memang peluang terbuka luas umairah nak main dengan make up aku
time tu aku memang akan gelak sorang-sorang jea la
bab lipstik aku palai risau
ialah pandai buka nanti time nak tutup
habis penyek lipstik aku
jadi cara pemanduan aku tu akan sekejap-lekap akan toleh pada umairah
memang akan slow la

jom lihat umairah pakai bedak compact ibu dia
mula-mula kita buka bedak compact
ambil span muka
tepuk-tepuk skit pada bedak

pastu sapukan pada pipi bedak tersebut
sapu dengan berhati-hati yea

ratakan keseluruhan bedak di pipi yea
pastikan bedak yang di sapu tidak bertompok-tompok
agar kulit muka sentiasa mulus dan suci :p

eheh kata-kata yang tersirat di kepala otak aku
sambil solek tu macam-macam la soalan yang di tanya
nasib baik la dalam handbeg, aku hanya letak bedak dan lipstik jea
kalau macam-macam ada habis semua nak disapu ke muka
adeih pening kepala aku

tapi tengok balik gambar-gambar nie
sweet jea :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. hahaha!
    sabo je la..
    umairah ni..
    ciknad pun taktau nak mekap2 tau! =p

    hepi wiken dear! :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi