Friday, 29 November 2013

Tamat Sudah Mini GA : Saya Nak Supplement Hebat

wahhhhhhh ramai jugak yang sudi join
contest yang ena buat di blog ena nie

terima kasih yang sudi join
contest ena nie
seramai 54 orang
telah merajinkan diri dan bakal layak menerima supplement HEBAT dari Ena

ok untuk last round
korang boleh buat semakan
ada tak sesaper yang telah join tapi namanya tidak tersenarai

cepat-cepat check yea
sebab esok ena akan umumkan pemenangnya
sebab ramai yang join ena akan
umumkan 3 pemenang
sebelum nie dalam kepala otak
tak ramai yang sudi join contest di blog ena nie
jadi sorang jea la kot pemenangnya
tapi bila lihat senarap peserta
terus dengan baik hatinya nak berikan 3 hadiah hebat kepada yang menang

ok cepat-cepat check yea
sama ada nama korang ada ataupun tidak
terima kasih pada yang sudi join contest di blog ena nie
=)


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

16 comments:

  1. Kalau lea dapat antara 3 hadiah tu.. syukur sgr2.. heee..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah,dah cek..
    no.40 :)
    Moga ada rezeki.
    menanti dengan penuh pengharapan <3

    ReplyDelete
  3. harap sangat ada tuah dpat supplement hebat ni..sabar menunggu keputusan..

    ReplyDelete
  4. link bl0g saya takde..
    http://narumihuda.blogspot.com/2013/11/mini-ga-saya-nak-supplement-hebat.html

    ReplyDelete
  5. wah, bertuahnya pemenang tu. moga dimurahkan rezeki :)

    ReplyDelete
  6. meriahnyerr GA makk tuuu.,ehHHee

    ReplyDelete
  7. X sabar nak tengok siapa yg menang hehe

    ReplyDelete
  8. fifi tak sempat.. good luck semue yang join..

    ReplyDelete
  9. jempot join yer
    http://mamadarwiish.blogspot.com/2013/12/the-hottest-giveaway-by-mama-darwiish.html

    ReplyDelete
  10. Heee.. ada dlm senarai.. dh check dh.. =)

    ReplyDelete
  11. tahniah buat mereka yng terpilih.. :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi