Friday 19 July 2013

Ana Hawana di Sabalik Puisi Nukilan Dayana

rentetan dari cerita Puisi Nukilan Dayana
ramai laks yang terjah blog aku nie
dan yang terbaru dapat cerita yang nukilan tu bukan Dayana yang tulis
tapi gadis bernama Ana Hawana yang tulis

emmmm berbalik kepada cerita nukilan nie
bukan aku memandai-mandai untuk menokok tambah masalah rumahtangga orang
cuma disebalik nukilan tu
naluri sebagai wanita nak-nak sebagai seorang isteri
pasti terdetik..kesiannya dia
yea walaupun dia redha dengan ketentuannya untuk bermadu
tapi di pihak aku dan hati aku 
memang taknak dan berharap tidak akan terjadi pada diri aku

nukilan itu memang indah untuk di baca
sebab setiap bait yang di tulis
betul-betul menyentap rasa hati
biasalah hati perempuan mudah rasa simpati
nak-nak kaum sendiri
kan kan kan

untuk meulihkan keadaan
nukilan nie hasil nukilan dari Ana Hawana
emmmm ntah tak tahu siapa yang betul
tapi disebaliknya
aku memang suka puisi nie
sebab betul-betul sedih

emmmm siapa nak percaya
terpulang
cuma apa yang aku paparkan di sini
hanyalah untuk info bersama
dan yang pasti aku suka sangat dengan baik-baik kata puisi tersebut
tersentuh naluri keperempuanan aku huhuhuhuhuhu



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. betul la kak.. bukan dayana yg tulis.. mcm2 la..

    ReplyDelete
  2. yupss memang bukan dayana tapi sekarang banyak page copy nukilan tersebeut dan ramai di antara mereka hanya sekadar renungn memang betul sekdar renungan tapi kalau ta mention nama kak dayana tape ni dorg mention .. aihhh :')

    ReplyDelete
  3. hmmmm, dunia2.. sy ni pun x brapa lah nak ikut kontroversi artis2 ni. semak je fikir. huhu

    ReplyDelete
  4. Hoho . Memang terbaik la puisi dia , sampai masok surat kabar ! :)

    ReplyDelete
  5. tu laa eliss rasa dah mesti bukan nukilan dia. hehehe

    ReplyDelete
  6. rajin die buat puisi yang betul2 menyentuh hati..

    ReplyDelete
  7. kesian...

    salam perkenalan daripada Kancil

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi