Thursday, 11 July 2013

Terasa

beberapa minit yang lalu
terasa gegaran di opis
ingat sendiri jea yang rasa
rupanya member opis yang lain pun dapat rasa

boleh rasa gegeran pada meja
dan pc pun ikut bergoyang sekali
ada sesiapa teman blogger terasa gegeran tadi
ker ada terjadinya gempa bumi di Indonesia?

harap takder berita yang sedih
di bulan yang penuh keberkatan nie

jaga diri yea...
[mood sangat la tak best]
demam


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

15 comments:

  1. yeke ada gegaran.. take care okehh...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum wbt..

    Ohh Yeke? saya tak terasa pulak..akk area mana?

    regards,
    Unsmiley


    ReplyDelete
  3. ramai yg update pasal gegaran ni.
    ena jgn lupa lepas berbuka mkn ubat ye..semoga cepat sehat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la ramai gak yg update pasal gegaran nie td
      ok k.atty

      Delete
  4. sy kat presint 2 takde pulak terasa gegaran..

    ReplyDelete
  5. scarynya..minta dijauhkan dr kita semua..takde plak rasa apa2 kat opis Ayu nie

    ReplyDelete
  6. x de rasa plak.. tak tau lah kot zura yang tak perasan.. hehehe

    ReplyDelete
  7. nanti nak tgk berita . ngeri bila fikir malaysia dah kena tempias gempa bumi ...

    ReplyDelete
  8. adik mak pun kata dia rasa gegaran tu..

    ReplyDelete
  9. mudah2 an semuanya selamat..

    ReplyDelete
  10. Salam K.Zarena..

    cma kat sunway ni tak merasa ape2.. huhu..
    masih demam ke ni? semoga cepat sembuh & selamat berpuasa kak...

    ReplyDelete
  11. ena.. fifi tak rase ape2 pon mase tu.. tapi ade dgr org cakap2 pasal hal ni hari tu..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi