Monday, 1 July 2013

Pemenang Top Commentators ~ June2013

Tahniah untuk Top Comment bulan June2013
hargai sangat dengan tinggalan jejak korang di blog Ena nie
Thank you korang

pemenangnya ialah :

1 - Hafiza AizZawa - http://ourmemoria.blogspot.com/
3 - Ya Alya - 

hadiah akan di cari esok
esok aku ambil cuti boleh 
la mencari hadiah untuk pemenang

Tahniah korang
sudi-sudilah selalu jeguk dan tinggalkan jejak di blog Ena nie
pasti anda semua akan di hargai
In Sya Allah



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

11 comments:

  1. wah..dapat hadiah diorang nie..tahniah...

    ReplyDelete
  2. yey..cm x caye jer.. x sabar nk hadiah nie..hehe...

    ReplyDelete
  3. 3 kali berturut2 lak ya menang ni...bulan 6 ni ya busy kit,tu yg kureng komen....rupanyer ada gak rezeki nak dapat hadiah lagi.......tq yer....malu lak...heheheheheh

    ReplyDelete
  4. tahniah buat pengomen terhangat.. :)

    ReplyDelete
  5. wahwahwah.. tq ena.. fifi lagi.. terbaik!~

    ReplyDelete
  6. salam K.Zarena..

    alhamdulillah..tahniah pd yg terpilih tuuu :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi