Monday 29 July 2013

Selamat Pagi Semua

salam dan selamat pagi semua
wah masing-masing macam ngantuk jea tu :)
emmmm sama jea la macam aku nie

rasanya sejak berpuasa nie
punch carad aku menjang jea merah huhuhuhuhu
tu la lepas solat subuh tidor semula
terus terbabas bangun tidor
pukul 8.30am baru terjaga
emmmmm memang terbabas la nak masuk opis on time kan :)


apa cerita hujung minggu korang
aku...macam-macam ada
hehehehehhee
tapi kena buat kerja dulu
nanti aku up story erk...
nak BW kejap

--korang-korang semuanya cantik-cantik dan kacak-kacak belaka--



--aku ketika berusia 3 tahun--
masih lagi berbotol
mak cakap aku berbotol sehingga tadika :)
rambut kerinting 
umairah masa umur 2 tahun ke abwah rambutnya pun kerinting ikal
tapi lepas potong terus jadi lurus...

ada iras umairah tak...




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. bulan puasa ni mmng lemau je pergi kje awal2..hehe
    waa, gmbar lama.. :)
    saya dulu pun sampai dah nak tadika pun berbotol jgk..kuat minum susu..

    ReplyDelete
  2. mmg lemau pun..rs nk blk umh tdo jer..comel la kak ena..rambut megi..

    ReplyDelete
  3. sebiji muke ena sekarang!~ macam tak berubah..

    ReplyDelete
  4. umairah rambut dora.... hahaha

    ReplyDelete
  5. besela kan bulan pose nih memg rse mls je nk dtg keje awl

    ReplyDelete
  6. comeinye dia masa kecik..rambut gulung2..

    ReplyDelete
  7. Cute msa kecik.. rmbut gulung2..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi