Saturday 6 February 2010

Dinner Di Ibu TomYam Sg.Buloh

kejadian : rabu malam khamis


saper duduk / tinggal di area sg.buloh
2 @ 1 tahun yang lepas ada restaurant IBUTOMYAM yang bersebelahan
kem tentera sg,buloh ..dekat ngan pam minyak shell
tepi jalan jea restaurant nie dulu
tapi 2 @ 1 tahun yang lepas restaurant kena diruntuhkan oleh MBSA
mungkin sebab diruntuhkan dekat sangat ngan jalan besar
family aku memang suka makan di sini dulu
sebab lauk pauk yang di masak confirm sedap


jadi rabu lepas
mak call aku ajak makan sama di luar
mak malas nak masak la tu hehhehehehhehehe
jadi kami 3 beranak balik la ke sri kundang untuk amik mak dulu
tetiba adk aku sobri pun baru jea balik dari kerja
apa lagi terus join sekali la makan di luar


jadi nak makan di maner
kami takder idea
sobri cakap follow jea dia
nnti dia akan tunjukkan pot baru yang selalu dia lepak
ok la tu kami ikut jea la dia dari belakang


jadi bila sampai di restaurant nie
laaaaaaaaaaaaaaa kat sini ker IBU TOMYAM dah buka
ialah sejak kena roboh dulu
restaurant nie operasi semula di belakang The Store
pastu tutup ..terus tak tahu kat maner restaurant nie di buka semula
skang nie dah tahu la restaurant nie sudah di buka semula


ok restaurant IBU TOMYAM nie beroperasi semula
bersebelahan di pam minyak shell sg.buloh
dan bersebelahan kedai perabot
senang citer tapak kedai MBSA sediakan berhadapan sek.bandar baru
makanan di sini memang sedap
tetiba promote plak restaurant nie
ibu tomyam kena bagi royalti skit kat aku nie hehehehehhe



muka aku yang sememeh
ialah balik dari kerja terus jea pergi ke rumah mak
tak mandi tu huhuhuhuhu
letih beb
untuk mak kan..ikut ajer la



nasir yanga syik la dengan handphone
tak blh nak dipisahkan langsung



mak dan lini
lini nie memang muka photostat mak aku tau
suara pun sama
aku jea ikut muka ayah...



pija yang nak buat catwalk atas meja
umairah plak asyik la nak turun dari kerusi
asyik la nak mengejar si kecik nie keliling meja
semput nafas aku



pija dah wat catwalk
nasib tak buat lenggang kangkung jea atas meja tu hehehehheeh
aku rasa meja kami yang paling riuh
riuh sebab mak2 kat meja tu asyik la terjerit pada anak masing-masing :p



bila babah pegang umairah
mula la lembik-lembik kan badan tu
taknak kena pegang langsung
aku nak jea cubit si kecik nie
tapi cuma dapat cegilkan biji mata aku jea kat si kecik nie
tapi hampeh jea bukannya takut pun si kecik nie kat aku



tom yam campur



ikan kerapu 3 rasa

ada jea menu lain tapi aku pun malas nak amik gambar
sebab dalam aku amik gambar ikan nie
dah tinggal sekerat jea
tak blh jadi terus off camera
terus pegang sudu .. garfu ..
kalau terus on camera mau tinggal tulang jea untuk aku
oh..Tidakkkkkkkkkkkkkk
baik isi dulu perut hehehehhhee



sayang jadi tukang isi kan tom yam dalam mangkuk kecik
aku nak buat..emmmm baik layan si kecik tu
sekali sekala apa la salahnya suami plak layan isteri kan
bukan selalu pun
yea tak :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi