Thursday 25 February 2010

Lunch Semalam Dan Hari Nie

kejadian : lunch hari nie bersama BFF aku..saper lagi mesti la cik zura :D
kami makan di Mc'd
sebenarnya kami tak tahu nak makan apa
kerut2 la muka pikir nak makan di mana
last2 aku decide makan di Mc'D jea
ialah aku teringin plak nak makan ice cream :p



muka happy dapat makan ice cream sundae starwberry
zura plak makan ice cream choc
jom beli ice cream sundie dapat harga 1/2 harga tau
cuma RM1.50 jea



lunch kami yang sempoi
aku - medium set utk chicken mc'deluxe [wpun tambah rm1.20 utk large ttp nak medium gak]
zura - medium set mc'chicken [tukar selera biasa zura order double chese burger]


balik opis pereut aku meragam
pedas sgt la burger yang aku order kali nie
nasib baik la tak tercirit jadinya


ada kejadian lucu
malu gak rasanya :p
aku masuk ke Mc'D dengan hanya

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
aku pakai selipar Jambam nie jea huhuhuhuhu

nie selipar dalam opis ajer
terperasan aku hanya pakai selipar
bila kaki aku tersandung batu
tengok bawah
uwaaaaaaaaaaaa pakai selipar jea
bahagian atas punya la cun
bila tengok kaki langsung tak cun
zura bantai gelak jea tengok aku :p


malam nie zura akan pergi ke Langkawi [company trip]
bestnya kalau bekerja di company yang selalu buat company trip nie kan
aku siap minta belikan aku kain batik lagi
hehehehehhehe
selamat pergi dan selamat pulang zura :D




@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@


kejadian : luch semalam
lunch bersama BFF aku
saper lagi kalau bukan cik shumie :D

kami makan di Subway
minah nie memang suka la ajak makan di Subway nie
kena la kot dengan tekak dia tu
kalau aku confirm balik nak gak cari nasi
sama ngan zura gak [kami sepesen]



biasa la kan kalau makan di Subway
mesti la roti panjang tu
sesuai sangat untuk orang yang tengah diet

bila dah jumpa tu
memang banyak la gosip2 yang terkumpul
akan dikeluarkan hehehhehehe
tak sabar nak berkumpul 6hb march nnti
perjumpaan class 5A2 :D


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. cantek jugak selipar tue. ahakss.

    ;)

    ReplyDelete
  2. cik bun bun - selipar masuk jamban dapat gak merasa msk ke mc'd

    ReplyDelete
  3. selipar tu kiut okkk !

    best tak subway, tak penah makan kat subway

    ReplyDelete
  4. agak-agaknya kalau ain duk sebelah opis ena, ena ajak tak ain lunch hari-hari?

    ReplyDelete
  5. wanie - sedap gak..klu nak diet mmg ok sgt hari2 mkn kat subway nie


    ain - mmg selalu la ena ajak ain luch sama2..blh ain n zura n ena lepak2 sama2 hehehehehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi