Saturday 27 February 2010

Nak Makan Sendiri...Taknak Bersuap Lagi

sejak sebulan nie
umairah lebih suka nak makan sendiri
kalau aku suapkan mula la merajuk
langsung taknak datang dekat
bila aku jauhkan diri dari pinggan nasi
baru datang dekat semula sambil sengih memanjang
jadi memang nak makan sendiri la
konon dah besar la tu - nak berdikari


jadi sejak umiarah dah makan sendiri nie
aku akan pastikan kalau makan di bawah
aku akan lapikkan kertas surat khabar
jadi umairah akan makan di atas surat khabar
kalau makan di atas meja
aku tetap jugak akan lapikkan kertas
ialah umairah nie makan kalau tak tumpah memang tak sah
jadi kalau umairah dah sudah makan
senang skit kerja aku
cuma angkat kertas jea la
nasi tak berterabur sangat ke bawah - macam ayam buta mkn
jadi taklah aku banyak kerja nak kena lakukan :p
sapu lantai dan mop lantai hehehhee


korang cuci mata ajer la
tengok aksi umairah makan sendiri
umairah gunatangan kidal
semua benda nak guna tangan kiri
dan lagi 1 umairah nie suka sangat boleg -speaking jawa la plak [berbogel cuma pakaikan pampers jea]
begitu la kalau di rumah
akan pakai baju bila nak keluar dan tidor malam jea







umairah yang semakin membesar
alahai cepat betul la umairah nie membesar
tak puas nak belek2 dia time kecik nie

mmmuahhhh ibu sayang umairah


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. budak2 dah pandai pegang sudu dah xnak makan sendiri:P

    ReplyDelete
  2. eh silap, dah pandai pegang sudu nak makan sendiri jek :p

    ReplyDelete
  3. amboi.. dah nak berdikari sendiri ye umairah!

    ReplyDelete
  4. baguas umairah.. dah leh berdikari.. dah sesuai nak jadi kakak ni... hehehe...

    ReplyDelete
  5. baguslah biar umairah makan sendiri.. pas ni suruh dia masak sendiri pulak ya....

    ReplyDelete
  6. wanie - tu la jgn harap la nak bg kita yg suapkan


    chugie - serba serbi nak buat sendiri skang nie


    NL - takder rezeki lg nak bg umairah adik..doakan ena ada rezeki tau


    sharinginfoz - pas nie semua kerja nak bagi umairah yg buat hehehehhe

    ReplyDelete
  7. peringkat nk besar n nk th...

    teringat anak buah aku...cm tuelah drg...xnk bersuap lg dah...sume nk pandai sendiri...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi