Thursday 18 February 2010

Selamat Pagi Semua

salam dan selamat pagi semua
wah bercuti panjang masing-masing nampak
emmmm aku bercuti di Sijangkang
umah MIL aku
tapi sayang kerja la
aku dan umairah sajer lepak di rumah
tapi nasib baik la ada SIL dan anak buah disekeliling aku
tak takder memang nak merajuk panjang la ngan sayang
sayang kena OT
dari hari isnin dan selasa
hari rabu kerja macam biasa


aku plak hari nie baru start kerja
tapi aduh.....malas gila nak pergi kerja
rasa bosan sesangat..betul la
pas solat subuh tadi golek2 semula atas tilam
umairah plak takder
aku tinggalkan di rumah mak aku
sbb Efa minta cuti seminggu
emmmmmm tak kesah la kan..tapi aku rasa bagi org lain
pasti menyusahkan ialah nak tinggalkan anak di maner lagi kan
macam aku ..boleh la tinggalkan di rumah mak sendiri
tapi malam td dapat msg dari Efa
yang dia nak jaga umairah sementara sajer
sebab skang nie dia tengah cari kerja
ada masalah peribadi bila aku tanya nape nak cari kerja
Alahai...saper plak nak jaga umairah nie nanti
nak bagi mak aku jaga..emmmm taknak la
sekejap2 takper la jugak..kalau nak terus jaga
memang makin mengada2 la umaiorah nnti
oooooo tidak
takkan la nak berhenti kerja plak kalau tak dapat cari penjaga kot


emmmm baru jea nak nak mulakan kerja
dah ada masalah plak



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. nanti jumpa la tu pengasuh baru!!.. mana tau lbh baik dari efa? sabar dulu..

    ReplyDelete
  2. zaza - tu la liss pening kepala nak cari penjaga baru umairah nie

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi