Friday 26 February 2010

Siaper Akan Dapat Hadiah Nie

petang tadi lepas balik dari kerja
aku terus pergi Giant Kota Damansara
hari nie ambil umairah lambat skit dari rumah Efa
ialah hari nie last day Efa jaga jadi biar la lama skit umairah di sana


tujuan aku ke Giant
adalah untuk mencari hadiah
hadia apa???
hadiah untuk perjumpaan blogger pada hujung minggu nie
ingat nak beli di Memory Lane
tapi tutup la plak

tapi nasub baik la


kedai Living cabin buka
jadi nie adalah pilihan ke dua untuk beli hadiah di Giant nie
berpusing-pusing jugak la nak mencari hadiah
susah gak nak pilih mana yang sesuai



aku suka la dengan tingkap nie
nie kalau rumah deco English Style
ok la kan
tetiba minat plak
tapi tak payah beli la
duduk menyewa nie malas nak hias rumah cantik2 :p
alasan la tu



mesti la ada muka sendiri nak menepek kan hehehehhehe
peace dari aku
ada gak mata2 yang macam pelik aku posing2 dalam kedai nie
tapi pedulik apa kan
lantak la :D
janji aku happy



memula nak beli hadiah yang nie
tapi cancell sebab harga macam nak bagi kat budak2 plak
jadi cari hadiah yang lain



akhirnya dapat gak hajat di hati
aku memang suka la dengan hadiah nie
rasa macam beli untuk diri sendiri jea
harap saper yang dapat hadiah nie
suka la erk
nanti aku nak beli lagi 1 untuk letak di rumah aku plak

budak perempuan tu pelik jea aku amik gambar dia
hehehehhehe sorry erk dik
akak nak amik adik yang tengah bungkus hadiah akak nie jea :D




hadiah dalam plastik
besar tak ;D



hadiah yang telah siap di balut
cik teaddy tak ketinggalan
ikut sekali untuk bersama dengan tuan yang baru pada hari ahad nanti


pastu aku singgah jap kedai pakaian kanak-kanak
memang nak cari seluar untuk umairah
sebab seluar yang ada skang nie
dah senteng2 aku tengok


beli 2 helai seluar untuk umairah
dan beli sekali getah rambut dan klip rambut untuk umairah
dah makin panjang rambut umairah tu
kalau tak ikat memang tutup muka si kecik tu
aku nak potong bahagian depan
sayang tak bagi plak
takut sangat anak dia tak comel lagi "p


tak sabar nak jumpa teman blogger hujung minggu nie
harap enjoy la kan :D



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

11 comments:

  1. hi ena...
    wah seronok ler dpt join gathering ahad nie...this year...zana tak dpt join...coz' adik sepupu belah hubby plak kawen.....terkilan sgt2....kalau tak sure meriah mcm last year kan...

    apa2 pun enjoy the moment k ena...
    ingat tak last year, ena dpt hadiah dari zana...he he he

    nanti update cepat2 citer gathering tau

    ReplyDelete
  2. wahh ena.. bestnya hadiah tu *sambil doa2 dpt kat saye* hihihi

    Jumpa ahad ni ok..

    esok sy baru nak cari baju blue... ha ha ha

    ReplyDelete
  3. wah,..i pun suka beli kat living cabin, byk yg comel2.

    ReplyDelete
  4. kita arini br nk g cari adiah hehe

    ReplyDelete
  5. bestnya kalau dapat pergi gathering ni.. tapi apa kan daya.. masa tidak mengizinkan...

    ReplyDelete
  6. wah,.. bestnya kalau dapat join..
    Tapi, apakan daya saya....

    ReplyDelete
  7. wah ruginya xdpt join.. kalo x ada la gak peluang nk dpt hadiah dari ena.. heheheh....

    ReplyDelete
  8. zanna - tu la kan klu tdk dpt la jumpa zanna kan..ok nnti ena story psl gathering nnti


    perfect love - jumpa di sana


    unlisted - ena lebih suka pergi memory lane sbb lg byk brg2 yg comel2


    nana - jumpa nana di sana

    ReplyDelete
  9. zanna - tu la kan klu tdk dpt la jumpa zanna kan..ok nnti ena story psl gathering nnti


    perfect love - jumpa di sana


    unlisted - ena lebih suka pergi memory lane sbb lg byk brg2 yg comel2


    nana - jumpa nana di sana

    ReplyDelete
  10. wanie - thanks wanie


    ain - nnti kita wat perjumpaan yg kecik2 yea bila ain turun serdang


    zaza - jauh di kelantan


    ezan - harap lain kali dpt la jumpa ezan lg kan

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi