Thursday 25 February 2010

Kemenangan Yang Tidak Aku Sangka


bila buka jea blog mamatisya
sebab result utk giveawaynya dah diumumkan
baca macam biasa
dalam hati "bestnya pada yang menang"
pastu bila lihat nama aku ter'list' sekali
biar betul
nama aku ker nie
terus tengok kat senarai nama yang join
pastu tengok no. aku
yup no. aku ada lah 65
dan no. yang tertera bila guna True Random Number Generator adalah no.65
terus aku yipieeeeeeeeeeeee
menang hehehehhe


kalau nak tengok pemenag yang lain
sebab ada 7 pemenag
sila klik di sini ======>



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

9 comments:

  1. tahniah ena.. rezeki tu... hehehe...

    ReplyDelete
  2. tahniah.. sejak dua menjak ni asyik menang contest jek..

    ReplyDelete
  3. ezan - rezeki terima jea


    ain - alhamdulillah..rezeki umairah

    ReplyDelete
  4. ena..nanti kita bg adiah ni time blogger's famili ahad ni bole kn..pastu posing2 skali...hehehehe

    ReplyDelete
  5. tahniah ena.. syok kan dapat hadiah!

    ReplyDelete
  6. menang lagiiiiiiiiiiiiiii...

    ReplyDelete
  7. zie - thanks :D


    wanie - rezeki tu


    mam tisya - ok kita posing sakan hujung mmgu nie


    chugie - mmg best :D


    ciksaya - alhamdulillah

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi