Tuesday 23 February 2010

Sebelum Pastikan Jangan La Nak Terus Sembur Jea

tetiba aku dapat panggilan
dari no yang aku tak familiar
tapi kena la jugak angkat
maner la tahu ada panngilan kecemasan


bila aku cakap "Helle"
terus jea orang yang call aku tu
marah-marah dan maki aku


aku macam dah terkedu .. apa salah aku nie

" awak nie saper" aku

"yang ko nie gatal sangat kenaper hah..dah takder laki lain dalm dunia nie ko
nak goda..laki aku jugak ko goda" minah mereng


"laki saper plak saya goda nie..wak nie saper" aku


"awak la yang selalu bagi msg pd laki aku..perempuan tak sedar diri" minah sengal


"perempuan maner plak yang ngangu laki awak nie" aku


"awak la..janda anak 2 orang..pergi la cari lelaki yang bujang2..lelaki
yang dah ader isteri jugak ko cari buat apa" minah sengal


"no.telepon perempuan tu baper..cuba awak baca skit" aku


" 012 - xxxxx 37 " minah sengal

bila aku dgr jea no belakang tu lain skit..hah terus la aku tinggikan suara aku

"tahu tak no yang awak call nie salah..no.phone saya 012-xxxxx73..belakang tu salah" aku

terus perempun tu minta maaf banyak2
tu la kalau marah mcm maner pun
bagi la salam dulu
jangan la nak terus melenting
kalau aku dalam mood yang tak ok tadi
aku rasa perempuan tu aku dah maki kot rasanya
tapi memandangkan aku ok jea
jadi tahap kesabaran aku tinggi jea tadi
layan kan ajer la



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

21 comments:

  1. sbr je la kn..tk psl2 kena ngan pompuan mereng tu....

    ReplyDelete
  2. sabo je la..kalu kita kan ena..kita bz body sket..tnaya dia ape pompuan tu buat utk goda laki dia..ekeke;p

    ReplyDelete
  3. hehhe.. yelah.. kena tanya elok2.. biarpun betui ada orang gatai ngan bini dia, jangan lah terus maki je kan.. kena lah usul periksa dulu..

    haaaaaaa.. kan dah malu..

    ReplyDelete
  4. kalau ayu kan..
    maki jer balik
    sebab confirm salah no!
    lagipun dia yg tepon..
    yg abis kredit dia
    bukan kredit kita!!!
    ahahaha..
    ape ler perempuan mereng nih..
    tu ler
    ati tgh panas..
    setan duk atas kepala.
    main redah jer.
    tapi ena leh sabo tuh
    ish ish..
    klu ayu lama dah pmpuan tu kena.

    ReplyDelete
  5. hihi sabo je lahh..

    tp krdt utk akk yg tak cepat melatah.. sikap yg harus dipuji..tak mudah melenting..i loikee ;)

    ReplyDelete
  6. aduhai.. tak pasal2 erk.. mcm2 la kan..

    ReplyDelete
  7. sangat sokong!!! ape lah...malu jer pmpuan tuh kannnn....heeee...

    maybe die geram sangat kot ngan pmpuan tuh...tp patut die marah kat laki die dulu ek...

    regards,
    Triplesmiley

    ReplyDelete
  8. kekekekeek.. agaknye lepas tu mesti muka pompuan tu merah gila tahan malu kan.. hiks

    ReplyDelete
  9. eeiii geramnya lain kali sblum tekan button call tu cek dulu balik no tuu..hahahah sengal gileee

    kesian ena tak pasal2 jekk

    ReplyDelete
  10. yang mereng,yang cengeng,macam-macam ade...
    sabor je ler ye...

    1st visit..

    :p

    ReplyDelete
  11. sungguh senggal pompuan tu.. memalukan jer..

    ReplyDelete
  12. hehe bengong nye pompuan tu klw kena kt kita la ena dah lama kena maki kaw2 xkira la mood baik mcm mana pon hahah suka bab2 cari gaduh ni

    ReplyDelete
  13. sabo jelah... lenkali bg la salam dlu kan... nih msti kes bru gaduh dgn laki pastu trus sembur jer kt org lain... bkn nak check dah no phone salah ker... mcm2 hal..

    ReplyDelete
  14. wahhh..boleh lagi tu bersoal jawab..kalo saya memang dai kene balik dah awal2. hehehhe..konon je la.. saya ni penakot sebenarnya..

    ReplyDelete
  15. hahahaha.....kan dh malu. kalau zie kan ena, mahunyer aku sembur balik weh. suke suki jek sembur membur...hahaha

    ReplyDelete
  16. mamatisya - nsb baik la ena pun tak mereng sekali


    suziey - guna mendrem kot hehehehhe


    ain - nsb baik la tak nampak muka perempuan tu klu tak mesti tak tahu nak letak kat maner muka tu kan


    ayu - sabar ayu ko tu tgh sarat tu hehehehehe

    ReplyDelete
  17. farra - tgk gak keadaan..kdg2 meletop gak


    mar - tu la manusia mcm2 jenis perangai


    tunbegia - klu lelaki mcm maner la plak kan


    smiley - patutnya sebelum tekan no. tu tgk betul2

    ReplyDelete
  18. cikmont - dan tak tahu nak letak maner


    wanie - tetiba ada drama dlm phone plak..klu kat realiti mesti dah kena ketuk kepala dulu kot


    sharul - bak kata tag line astro
    "mcm2 ada"


    uda - kaum kita jugak tu

    ReplyDelete
  19. nana - hehehhehehe


    faeznaem - thanks singgah blog ena


    zue - org dah tgh marah mmg dah tak pikir apa pun


    ciksaya - hehheheheheh mmg drama sekejap la


    zie - nsb baik la minah sengal tu tak call zie kan :p

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi