Friday 12 February 2010

Selamat Bercuti Panjang

aku rasa hari nie semuanya last day
untuk bekerja kan
semangat nak bekerja pun so so jea kan
dalam kepala hotak dah bayangkan percutian bersama family
ialah cuti panjangkan takkan la nak terperap di rumah ajer
mesti nak berjalan-jalan bersama family tersayang
ialah masing2 pasti la skang nie berpoket tebal - dapat bonus + angpow
yea tak :D


aku plak emmmm entah la
esok masih lagi bekerja
nak tunggu esok dapat tak bonus + angpow
kalau tak dapat aku BOM opis nie
uwaaaaaaaaaaa
ialah sebelum nie bos aku dah janji nak bagi
hari nie dia baru flight dari Thai
jadi esok baru la dapat berjumpa ngan bos aku tu
semoga ada lah ..rezeki untuk umairah tu kalau ada..Amin


emmm sambil tunggu jam berdetik sampai pukol 5pm
hujan di luar punya la lebat turun
kena tunggu hujan reda skit baru la boleh balik
ialah aku bukannya boleh drive time ujan lebat nie
memang tak nampak jalan punya la
lagi bahaya plak aku bawak umairah
ooooo tidak
baik elakkan sebelum apa2 yang terjadi


ok la sebelum aku merepek panjang
aku nak ucapkan :

Happy Chinese New Year
Selamat Tahun Baru
Dan Selamat Bercuti Panjang


aku akan masuk opis pada hari Khamis
cuti 4 hari tu...yahoooooooooo



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. amboi.. kalau bekerja ngan cina memang masyuk time cny ni.. kami yang lain ni, terkebil-kebil la pandang atas bawah.. nak pi jalan poket kering.. hehheh

    ReplyDelete
  2. selamat bercuti gak. tp now dh welcome back kan?..hehe

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi