Thursday 18 February 2010

Lunch Di Sengal hehehehhee

lunch tadi aku luch sama ngan zura
ajak luch di restaurant sengal
hehehehhe sebenarnya bukan restaurant sengal
tapi apa ntah..lupa la
aku cuma ingat ada ngal ngal jea belakang word restaurant tu :p


nie kiranya 2nd time la kami berdua makan di sini
SEDAP = tu yang pentingnya kan
pastu harga pun ok la
tak mahal sangat dan tak la murah sangat
kalau nak murah baik korang masak sendiri :p



nie lauk pauk yang jadi pilihan aku time lunch tadi
korang suka tak makan paru
aku suka betul la makan paru
tapi kan aku taknak la masak
cuma aku suka kalau ada orang lain yang masakkan untuk aku
rendang paru mak shumie memang aku suka gila
aku boleh sampai merajuk la kalau shumie
terlepas cakap yang mak dia ada masak rendang paru
tapi tak bagitahu aku hehehehehhe
panjang sedepa la muncung aku ke depan
emmmm tetiba rindu plak pada shumie
macam sudah lama tak jumpa minah nie



nie plak lauk pilihan zura
sempoi gila kan
ikan masak merah dengan sayur ulam

korang suka tak makan ulam
aku memang suka makan ulam
kalau hujung minggu aku suka buat kerabu kacang botol
sedap tu



tengah-tengah makan tu
macam biasa la
akak di restaurant tu akan kira-kira kami punya harga
kira sekali la beb

"zura aku hutang ko lagi kan duit lunch tadi"
nnti kita luch mggu depan aku bayar balance yea


kalau tengok harga pada atas kertas tu
macam nak terkeluar biji mata
ialah45.0 .....55.0 .....
hehehehhe


bila kami tunjuk di kaunter pun broter tu macam konfuse skit
ialah biar betik harga yang di tulis
terus akak yang tulis harga tu datang
bagitau yang dia tersilap letak titik

"bang..kalau harga tu yang kami kena bayar..sekali nie ajer la kami datang" hah amik ko ayat pedas dari zura


hehehehhe berani gak minah nie bersuara
biasa senyap jea
sekali dah keluar suara
tahan telinga ajer la erk


klik di sini untuk terjag blog zura




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

9 comments:

  1. sokong sangat..!!

    kena sound gak sekali sekala..

    coz kalo silap kira..

    silap2 diorg yg untung..

    kita laks yang rugi..kam??kan??

    ReplyDelete
  2. Tifa pun suka makan paru ..suka sangat . Then memang mereka patut di sound . Kita kan ada pengguna :) Mesti ada hak ...

    ReplyDelete
  3. honey - tu la kena tgk betul2..mkn mcm tu jea nak kena byr harga yg mcm tu plak kan


    tifa - sama geng la kita nie..sedap kan paru..klu mkn paru goreng pun sdp

    ReplyDelete
  4. ain pun fikir gak, apesal sampai puluh2 ringgit ni.. pastu ena lak kata tak mahal tak murah nau.. hehehhe.. nasib baik salah buh titik.. kalau tak, masuk tv3 aduan rakyat je laaaa.. hehhe

    ReplyDelete
  5. adeyh.. mahal nye.. klu jadi mcm tu, xyah makan.. blah je trus

    ReplyDelete
  6. kuss semangat..tu mkn kepala zirafah masak merah namanya kalo kene byr harga mcm tu. hehehee...

    ReplyDelete
  7. aku pun xth cm ne aku selamba badak sound budak tue...

    ReplyDelete
  8. wakakakaka..harus zura say gtue taw. leh tersindir ckit die...lalalalalala :P

    nasib baik silap letak ttik tuh kan. kalau tidakkk....kompom haram kaki uols pijak tmpat mkn tuh...hikss

    ReplyDelete
  9. ain - tu la mmg nak kena la kan klu kena byr harga mcm tu..mau kena bom tu hehehehhehe


    umi - tu la dah mkn kan..mau muntahkan blk klu kena byr harga mcm tu


    cikleeya - tau takper..jgn harap la klu nak byr


    zura - aku mmg salute la kat ko..berani betul la ko sound


    zie - mmg takkan msk lg mkn kat situ..terus haram selama2nya

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi