Saturday 6 February 2010

Terima Parcel..Thanks

kejadian - hari khamis selepas lunch hours


masuk jea opis
lepas lawat Ct di Hosp. Sg.Buloh
tengok atas meja aku ada 2 parcel
wahhhhhhhh terus senyum memanjang
hehehehhehehe hari yang membahagiakan bila dapat hadiah nie [ perasan plak dpt hadiah]
maner tahu dapat surat samna ker blueerkkkk :p




1st parcel aku dapat dari chugie [ mama fatin]
contest nie aku masuk dan menang
teka apa yang chugie akan beli untuk berday hubby dia

dan tekaan aku betul iaitu Perfume
hehehehhehe sentiasa wangi la hubby ko zie...


hadiah dari chugie adalah donut key chain
zie ko dag gigit erk donut tu dulu sebelum bagi kat aku hehehehehhehe
tengok donut nie teringat kat Big Apple & Jco huhuhuhuh
lapar la plak


ok boleh klik di sini untuk baca blog chugie tu yea
[tambah kenalan di dunia blogging nie]





2nd parcel aku buka plak
ialah terima dari zie


zie nie memang popular tau
tak sangka plak boleh menang
ialah ramai yang masuk untuk contest yg zie anjurkan nie
tak sangka plak ena yang jadi pemenangnya


contest nie adalah bagi name pada bbydoll yg super cute tu
dan name ciptaan yg diberikan oleh aku
zie suka plak hehehehhee


Cici d'Red


hadiah yang zie bagi nie memang special
sebab kotak kecil yang diletakkan hadiah utk aku
adalah ciptaan zie sendiri
memang kreatif dan rajin zie nie


ok zie nnti ena pki klip pada tudung akan ena snap2 utk tatapan semua
hehehhehehe


ok kalau nak terjah blog zie
boleh la klik di sini..zie si cantik manis


thanks 1 again to chugie & zie
with the lovely gift


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. hahaha..tuh ler pasal kan Zura. cam berjanji lak zie n chigie pilih ena nih jd pemenang..aharksss :P

    tenkiu for joining zie nyer contest ea cyg :)

    ReplyDelete
  2. wah.. best la kan na.. bila dpt hadiah2 ni

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi