Monday 22 February 2010

Selamat Hari Jadi Mak


selamat hari jadi
selamat hari jadi
selamat hari jadi MAK


Allah selamat kan Mak
Allah selamatkan Mak
Allah selamatkan Mak


hari nie berday mak
cuma aku dapat call mak dan bagitahu
selamat hari jadi


aku dah pakat dengan adik beradik kami
yang hujung minggu nie kami akan
berkumpul di Sri Kundang
untuk meraikan berday mak


aku doakan untuk mak kesayangan aku nie :

* Semoga Allah sentiasa melindungi mak aku
* Semoga mak aku dikurniakan kesihatan yang baik untuk terus melihat cucu-cucu yang bakal aku lahirkan di masa akan datang
* Sentiasa dimurahkan rezeki
* Semoga impian mak nak tunaikan haji akan tercapai


Amin



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

11 comments:

  1. aminnn ;)


    eh, kem salam mak yer.

    ReplyDelete
  2. cik bunbun - insyaAllah..thanks sudi singgah blog ena :D

    ReplyDelete
  3. heppy bday tuk mak ko na...

    krg jdlah anak yg baik tuk mak krg... :)

    ReplyDelete
  4. amin...

    selamat hari lahir,makcik!
    :)

    ReplyDelete
  5. selamat hari jadi mak... moga panjang umur murah rezeki

    ReplyDelete
  6. slmt hr jadi tu mak ena..smga dipanjangkan umur dan murah rezeki..insyaAllah ade rezeki naik haji:)

    ReplyDelete
  7. hpy bday makk!! ..semoga pjg umur & dimurah kan rezeki & diberikan kesihatan.. :)

    ReplyDelete
  8. selamat ari jd makcik! kim salam kat mak ko ek na!

    ReplyDelete
  9. aminnnn...happy buffday to her too ^_0 winkss

    ReplyDelete
  10. thanks semua doakan utk kebahagian utk mak ena

    sayang korang semua
    mmuahhhhhhhhhhhhhh

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi