Friday 23 August 2013

Menjadi Ahli Shaklee

Bermulanya hari nie
secara rasminya aku telah memperkenalkan diri sebagai salah
seorang pengedar produk Shaklee

sebenarnya aku telah jadi ahli sejak 28.06.2013
sehingga ke hari sudah hampir dua bulan aku jadi Ahli Shaklee
kenapa baru kini aku baru war-warkan

sebabnya sepanjang 2 bulan nie
aku try dahulu produk shaklee untuk diri sendiri
sehingga kini 2 produk yang aku yakin menggunakannya ialah 
1) GLA Complex
2) Collagen Powder

Alhamdulillah kini nampak perubahan pada diri sendiri
next entry aku akan terangkan secara details mengenai produk yang aku gunakan nie

--ini adalah ID pengenalan diri aku--
harap dengan menjadi Ahli Shaklee
dapat membantu diri sendiri dan teman-teman di luar sana...

Jika sesiapa berminat untuk bertanya lebih lanjut mengenai
GLA dan Collagen
jangan segan-segan untuk call/sms/wassap : 012-2449373



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. tmpg tanya ...
    jdi agen berape modalnya ye?
    benefit agen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam

      blh email ena utk tahu lebih lanjut
      zahriff@gmail.com

      Delete
  2. Wahh.
    Moga makin masyyuukk lepas ni :)

    ReplyDelete
  3. Side income terbaek..fiza ly order kt kak ena pas nie...

    ReplyDelete
  4. waahh.. teringin jugak nak jadi ahli.. tapi fifi tak disiplin la makan bende2 ni.. :(

    ReplyDelete
  5. tahniah kak.. selangkah maju ke hadapan.. :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi