Thursday 29 August 2013

Bila Besan Berjumpa dengan Besan

ahad lepas family aku datang bertandang ke rumah mak mertua aku
memang last week kami di Sijangkang
pukul 5 lebih baru nampak batang hidung masing-masing
ialah sebelum tu dah beritahu nak datang waktu tengahari
tapi ke petang baru nampak muka masing-masing

selidik punya selidik
adik aku sobri kerja hujung minggu tu
jadi lewat sebab menunggu sobri balik ke rumah dahulu than baru boleh gerak sekali
takper lah asalkan semuanya selamat sampai

umar bila nampak wannya datang
mulalah gedikssss dia sampai
over manja sudahnya

bagi mak aku
niat dia untuk jumpa semua besannya sudah tercapai
memang setiap tahun mak akan datang beraya untuk jumpa besan-besannya
berbeza dengan MIL
mak dan MIL jumpa setahun sekali jea
kalau ada apa-apa majlis baru dapat jumpa
kalau besannya MIL lini dan sobri
memang selalu jumpa
sebab dekat jea rumah :)


MIL aku hidangkan menu yang sangat best
rendang daging
sambal jawa
kuah kari
wah menu yang sangat membuka selera

tapi Lini lebih meratah lauk sambal lauk
memang kesukaan dia...

--Lini dan family--

--adik-adik aku--


--sobri dan dayah--
dayah kini sudah masuk usia kandungan 4 bulan

--mak melayan cucu no.2 nya Pija--

--umar dan babahnya--
di mana sahaja nak bergurau jea
umar penggeli orangnya
kena geletek skit ketawa tak ingat dunia

--mak aku dan MIL--
MIL aku nie memang tak suka bergambar
tapi mak aku laks suka bergambar
jadi abadaikan kenangan mak dan besannya...

semoga tahun depan dipanjangkan usia
untuk dapat berjumpa lagi...






Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. waaa..bestnya buat kunjungan macam tu..
    dapat eratkan silaturrahim..

    ReplyDelete
  2. malu2 je MIL ena kan. hihi.. gambar umar dengan babh die tu.. nampak sangat mesre.. suke la..

    ReplyDelete
  3. ziarah menziarahi.. ok la tu.. eratkan silaturrahim.. heee

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi