Monday 26 August 2013

Order Photo FM ~ Koleksi Raya

wahhhhhhh suka sangat sebab apa yang dimahukan sudah ada di depan mata
siapa suka yang mengumpul FM ~ Fridge Magnet
sila angkat tangan hehehehhe

skang nie hobi mengumpul FM bukan setakat mengumpul FM di tempat destinasi tempat pelancongan
tapi kini aku telah menggila untuk mengumpul Foto FM laks
emmmmm dari gambar-gambar kenangan tu tersimpan dalam album dan folder
kini aku telah membuat batch by batch untuk koleksi foto FM aku

aku rasa sangat bagus Jue dalam membuat kerjanya
aku order hari Isnin - 19hb
hari ahad - 25hb aku telah dapat order 
baguskan...

Foto FM nie aku order size 10x7cm
order lebih dari 12 keping harganya hanya RM4.50 jea
murahkan..sangat-sangat berbaloi

takder keja sangat
terus aku godek-godek gambar lama terutamanya gambar raya
jadi aku buat photo FM dari tahun 2007 - 2013
wahhhhhh dasyatkan hehehehe

jom layan :)
--gambar raya tahun 2007--
gambar tak clear sangat sebab gambar lama kan

--gambar raya tahun 2008--
tengah preggy kan umairah

--comey tak saya masa mengandung--

--gambar raya tahun 2009--
umairah setahun masa nie

--gambar raya tahun 2010--
tengah preggy kan umar
memang tengah sarat sangat masa nie

--gambar raya tahun 2010--
beraya di Sijangkang
umairah 2 tahun sibuk jea dengan putingnya

--gambar raya tahun 2011--
umairah 3 tahun
umar 1 tahun

--gambar raya tahun 2011--

--gambar raya tahun 2012--

--gambar raya tahun 2013--
raya tahun nie

wahhhhhh meriah kan..
kalau korang berminat untuk order 
sama ada korang sudah design sendiri
ataupun malas nak pikir-pikir nak design
serahkan sahaja pada yang pakar

macam yang aku punya nie
aku serahkan sahaja pada Jue untuk design kan
siap Jue wassap tanya ok ker tidak
setuju terus jea proceed
masa ambil baru bayar
senang jea kan

untuk order : Jue 
sms/wassap : 019-2880276



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

14 comments:

  1. Owh.. Bru tahu de perkhidmatan nih... Comei2..

    ReplyDelete
  2. mase ngnadung comel da ber 2 pon comel ;)

    ReplyDelete
  3. MaşaAllah, subhanallah! :)) Türkiye'den selâm!

    ReplyDelete
  4. 10Q kerana menempah...dan tolong promote

    ReplyDelete
  5. ada kenangan setiap tahun ...

    ReplyDelete
  6. bestnyeeee.. comel2 plak tuh.. nak buat jugak lah~

    ReplyDelete
  7. best la..setiap tahun ader..pic preggy tu mmg comel..cm budak2 jer..

    ReplyDelete
  8. eh..menariklah...saya pun peminat FM jugak..bolehlah order nanti :)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum. sheila belum order lagi kak jue. tengah syok pilih gambar ni. heee comelnya gambar awak preggy :)

    ReplyDelete
  10. wah...memang menarik..nak gie jengah jugak la..

    ReplyDelete
  11. menarik.. ade mase nak edit n order la..

    ReplyDelete
  12. cantiknya..
    kak ena masa preggy comel la.. :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi