Monday, 5 August 2013

Rambut Raya

hari Jumaat yang lepas
mr.hubby ajak temankan pergi salon untuk potong rambut
jadi lepas ambil anak-anak di nursery
terus mr.hubby pergi ke pekan Kundang

rasanya sesiapa yang duduk di sri kundang dan kuang
pasti tahu kedai rambut nie
aku emmang dari dulu suka sangat potong rambut di sini
sebab servicenya memang terbaik
potongan rambut yang di potong memang kemas
cuci rambut pun best sebab ada urutan sekali
perghhhh rasa rilex sangat dapat urutan di kepala dan bahu :)
siap ketuk-ketuk lagi pada bahu dan belakang badan kita
harga pun murah jea pun
tak mahal pun

memula memang nak potong rambut umar dan rambut mr.hubby sekali
tapi masa kami sampai orang ramai laks
terus mr.hubby taknak potong rambut sebab takut lambat laks nak berbuka nanti
jadi kami hanya minta potongkan rambut umar sahaja

--umar dan mr.hubby
rambut umar sebelum potong
umar kalau bergambar memang suka buat gambar bersahaja
jangan harap la nak tengok si bam bam nie bergambar dengan elok :)

--sebelum masuk kita ambil gambar dahulu--


--menunggu giliran--
nasib baik lah sekejap jea menunggu
5 minute sahaja
pastu giliran umar laks

--hah baru ok kali nie potong rambut--
dah tak menangis lagi
gud boy

siap gelak-gelak lagi bila amoi tu trim rambut tepi telinga
aku rasa kalau aku yang potong rambut umar confirm terpotong telinga umar nie
tak duduk diam langsung
asyik bergerak jea
amoi tu memang kena sabar jea gunting rambut si kecik nie :p
sabar jea amoi

jom tengok gaya rambut umar untuk raya nie :)
Handsome boy

--pandangan dari depan--
macam mana handsome tak saya auntie-auntie semua :)

--pandangan dari belakang--
kemas dan nampak pendek


--pandangan dari sisi--
barulah nampak telinga hehehehe


--umairah dan mr.hubby--
umairah kami emmang tak nak potong rambutnya
sebab baru jea potong rambut umairah beberapa bulan yang lalu...

cian mr.hubby tak dapat nak potong rambut...




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. a'aaaaaa laaa! Dah ensem dah Umar lepas potong rambut!

    ReplyDelete
  2. kiut la umar nie..rambut raya pun ader ey..hehe

    ReplyDelete
  3. hensem rambut raya dia. anyway selamat hari raya :)

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi