Monday 5 August 2013

Tempahan Kuih Raya sudah Di tutup

Alhamdulillah
Allah swt permudahkan aku sepanjang aku menyiapkan 
tempahan kuih yang aku terima
seminggu yang lalu jenuh menyiapkan tempahan kuih
dalam masa seminggu aku dapat menyiapkan semua tempahan

syukur sangat dapat mr.hubby yang sangat memahami
 diri aku
ketika aku sibuk di dapur duduk depan oven
mr.hubby mengambil alih menjaga anak-anak di depan
melayan karenah anak-anak :)
terima kasih sayang...

hari ahad [semalam] tutup sudah tempahan 
tak daya lagi nak menerima tempahan
sebab perlukan masa untuk mengemas rumah laks :)

--kuih raya yang aku buat ialah--

Tart Nenas
Biskut Choc Chips
Popia Nestum

terima kasih pada mereka yang sudi menempah kuih raya dari Ena
dapat banyak respond kuih raya yang ena buat sedap
dan mereka menyukai
Alhamdulillah
terima kasih kerena menyokong business kecil-kecilan Ena nie

tapi kalau ada yang nak order kuih raya Ena nie
selepas raya Ena terima sahaja
mungkin kuih raya korang dah habis nantikan :)

ok nak order selepas raya
korang boleh hubungi Ena di talian

msg/call/wassap : 012-244 9373

terima kasih korang :)



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

7 comments:

  1. belum jumpa lagi tart nenas..tau tempah dgn ena jerk...selamat hari raya ena

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehehhe klu terjumpa awal
      blh la order kan
      takper lepas raya blh order lg :)

      Delete
  2. next year buka lagi tau ena, tahun ni x sempat pulak nak order dari ena...

    Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin...

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya maaf zahir dan batin....

    ReplyDelete
  4. Nak ucap gak Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi