Friday 30 August 2013

Saya Berbaju Kurung dan Berwarna Choc :)

untuk entry sebelum nie
aku ada bertanyakan apakah baju dan warna baju yang aku akan pakai
untuk hadiri Event Majalah Lisa
terima kasih pada 11 orang yang meneka dan wish me luck untuk last nite event

tapi takder sorang pun yang meneka dengan tepat
takper nanti aku buat GA simple-simple untuk teman tersayang
aku hanya berbaju kurung untuk ke event nie
macam segan laks nak berbaju lip lap lip lap
sebab aku pergi dari tempat kerja
jadi macam tak sesuai nak masuk ofis dengan pakaian yang lip lap lip lap kan
jadi ambil langkah selamat
pilihan terakhir adalah berbaju kurung :)
selamat untuk semua acara bila memakai baju kurung nie kan

--banner untuk the great event--
acara di adakan di Nando's Ikano
nasib baik perjalanan tak mengambil masa sangat
1/2 jam sudah sampai


--aku yang simple--
berbaju kurung berwarna choc
hehehehheee
idea from mr.hubby

nampak ketara tak muka aku
hahahahahha nasib baik lah semalam bos aku cuti
jadi hilang sekejap dari tempat memang orang tak mencari
selamat...fuh lega sangat..
jadi boleh la touch up skit kat muka aku nie

ok la nanti aku update story apa yang berlaku di acara nie yea
sibuk skang nie..nak closed akaun huhuhuhuh



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. canteknya ena, baju tu pun sgt cantik

    ReplyDelete
  2. klu fiza teka mst dah menang...hehe

    ReplyDelete
  3. baju akk lawa.. :)
    muka akk nampak lain bila bermakeup..

    ReplyDelete
  4. lain muke ena make up.. cantikkk.. hihi.. baju pon cantik..

    ReplyDelete
  5. nak komen tudung boleh? heee.. lawo tudung tu.. dot dot dot.. i likee

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi