Tuesday 26 March 2013

Apa Seronoknya Blogging : KWM CONTEST 2013

Jom join Contest :

Syaratnya mudah lagi easy.

1. Buat entri yang bertajuk, 'Apa Seronoknya Blogging : KWM CONTEST 2013' ~Done

2. Tuliskan alasan anda kenapa anda seronok sangat berblogging ni. sebab ada yuyu zulaikha ka.. sebab ada syaifuddin alias ka.. hahaha.ikut hangpa la nak tulis apa. Ringkas padat adalah amat digalakkan. ~ Done

3. Masukkan blog kertaswarnamerah ini di dalam bloglist anda. ~ Done

4. Follow Blog Penaja yang Comel ni Pena Islam ~ Done

5. Like Fanpage Penaja Running MAN Memory ~ Done

6. Letakkan link penyertaan anda di komen di bawah ye. Gunakan commentLUV tu. ~ Done

Kenapa Saya Seronok Sangat Berblogging :

aku mula berblogging pada 6.05.2007
sehingga kini sudah 8 tahun usia blog aku
aku tertarik untuk mempunyai blog sendiri
setelah membaca 1 blog yang mencoretkan kisah kehidupannya seharian
sejak itu timbul untuk mempunyai dairy online
sebelum nie aku memang mempunyai buku dairy sejak dari sekolah menengah lagi
tapi sejak aku mempunyai blog setiap apa yang berlaku 
aku catatkan di dalam blog kesayangan aku nie

Motif aku mempunyai blog ini bukan untuk menjana pendapatan
bukan untuk mencari glamour
bukan untuk mencari pasal
bukan untuk mencari musuh
tapi hanyalah mencoretkan kisah seharian family kecil aku
bermulanya dari awal perkahwinan
kisah kami berdua..aku dan mr.hubby
dari perjalanan aku menjadi seorang ibu
dan kini mempunyai dua orang anak
semuanya aku kongsi bersama di dalam blog kesayangan aku ini

Motif ke dua aku seronok sangat berblogging kerana
bila aku tiada lagi di dunia ini
suami dan anak-anak dapat melihat coretan kasih sayang dari aku untuk mereka
In Sya Allah
pasti mereka suka dapat mebaca bagaimana perjalanan hidup mereka dari dalam kandungan
sehingga dewasa
kerana dari mulut susah untuk kita bercerita
hanya dengan membaca blog ini pasti anak-anak aku akan memahaminya
betapa ibu mereka amat kasih pada mereka
serta cinta sejati untuk mr.hubby

Motif ke tiga seronoknya aku berblogging
kerana dapat berkenalan dengan rakan alam maya
siapa kata, kata-kata penulisan tidak boleh mengeratkan tali silatulrahim
kini aku ada beberapa kenalan blogger yang aku boleh istilah sebagai BFF
suka..duka..gelak..tawa..adalah rencah dalam blog aku
hobi bersama antara kenalan blogger mengeratkan hubungan di alam maya

rasanya itu ajer kot
tulis panjang-panjang takut pengadil nak baca nanti
hehehehehe

ok la dunia blogger memang rapat dengan diri aku
kalau tak tatap sehari memang mati kutu aku dibuatnya eheh

kalau korang nak join
klik di sini 

cha yok cha yok



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

  1. Tahniah.. anda salah seorang pemenang... ^^ sila hantar detail ke gargasi@facebook.com dengan kadar segera.. ^^

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi