Friday 15 March 2013

Panas Terik

lunch hari nie terjah di mana
cer korang teka
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
yea tepat la tu
The Store Sg.Buloh jea
emmm nak pergi mana lg kalau kerja di BRP nie
tujuan utama sebab my colleague
nak beli night cream
dari dia yang nak membeli sorang
dengan aku-aku terbabit sekali membelinya
nanti aku try pakai dan tengok hasilnya
kalau korang kata muka aku dah cun
baru aku announce apa yang aku pakai erk
hehehehehhee
siap beli
terus pergi mamam


kali nie aku makan Rice Beef Blackpepper
RM5.50
ada soup sedap

aku yang semakin tembam
paling menci banyak jerawat huhuhuhuhu
my hubby pun dah tegur
"nak datang period ker"sayang
"tak la.."aku sambil mencebik bibir
menci tau kalau ada orang tegur pasal jerawat di muka nie
uwaaaaaaaa
nak nangis kejap

Eikin yang mukanmakin berseri-seri
tu yang aku nak try produk yang dia pakai tu

we will see

mesti la pekena CoolBlog kan
refreshing my tekak
order Coppucino Coffee 
nyum nyum nyum sedapnya

tengahari tadi panas terik kan
terasa kulit muka macam cair jea
nasib baik la masa keluar dari The Store
cuaca jadi redup
masuk dalam kereta
hujan rintik-rintik
Alhamdulillah

Lunch korang makan apa tadi?



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi