Thursday, 28 March 2013

Lepas nie Sila Puasa

amboi..amboi..amboi..
mentang-mentang lah hari nie Pay Day
terus melantak tempat mahal-mahal erk
lunch tadi aku dan Eikin makan di TSB 
sebab dah memang akan ke arah situ
tempat makan pastinya Secret Recipe
kalau bukan makan di SR
pasti Radix
ataupun OTWC

lepas bayar hutang di RHB
terus bekerja ke SR
sebabnya nak jumpa Syikin
hehehehehhe biasa lah kalau kerja sebagai AR
kerja part time pun pasti la jugak AR jugak hahahahhaha
pengutip duit kutu aku nie hehehehhe

--tanda kami lepak-lepak dan makan-makan di SR--
cantik la pelapik SR nie
rasa macam nak rembat jea
kehkehkeh

--Syikin with Danish--
suka tengok danish nie suka nowww kerutkan keningnya
comey betui


--Syikin with her son--

--minuman kami--
ice blended choc and coffee - RM7.50

--Chicken Parmigiana - RM18.50--

--sila abaikan muka aku yang emmmmm--

--Eikin--
vietnam mee noodle beef soup- RM16.50

borak-borak dengan syikin
sambil dengar lagu dari danish
meregek-regek sebab lapar
isnin nie bermula la Syikin berkerja di tempat baru
Good Luck Syikin with new Environment
ala nanti nak lunch sama-sama boleh jea
dekat jea kita nie kan

emmmm nak cari kerja lain tak
gaji yang lebih skit dari yang skang nie
bila dengar gaji syikin lebih banyak dari skang nie
best laks dengar
huhuhuhuhuhu
agak-agak apa kata Eikin :D
komen skit Eikin ~ my buddies 

bayar harga lunch tadi RM39.60
perghhhh nie macam makan harga lunch untuk 3 hari jea
emmm lepas nie sila puasa untuk 3 hari yea Pn.Zarena Heeney
huhuhuhuhu



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. ko bg aku menu tuk perjumpaan kite nti na..hehe

    ReplyDelete
  2. sebulan sekali...ok pe....bukan sellau pun

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi