Friday 15 March 2013

Terima Kad Kahwin

hari selesa yang lepas
balik kerja, mak terus hulurkan sampul surat bersetem
bila tengok macam dah boleh agak siapa yang poskan

bila tengok
memang betul agakkan aku 
eheh
Alhamdulillah
sudah sampai serunya
kad jemputan kahwin dari si Dia
sebab minat angka 7
kahwin pun nak berangka 7
bagus betul la minah nie

si Dia ketika majlis pertunangannya

gambar masa tahun 2009
hah korang tak
Dia pun ada Blog jugak

nie la BFF aku Cik Haizura Tahir
akan melangsungkan hari bersejarahnya pada 7.04.2013
zura aku kenal dia dari sekolah menengah lagi
dari tahun 1996 sehingga kini

In Sya Allah
pasti aku akan hadiri majlis perkahwinannya
tak sabar nak tengok dia naik pelamin
kami berlima : Aku, Zura, Imah, Ija dan Suzy
rindunya pada korang

dan rindu pada my BFF jugak Cik Shumie
bila kita nak berdating lagi beb
makan-makan..borak-borak..gelak-gelak..snap-snap..
best woooo
release Tension tu

Tahniah Ra...










Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

1 comment:

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi