Tuesday 12 March 2013

Dapat FM..Suka Suka :D

sukanya pagi nie masuk ke ofis
sebab dapat FM dari Eikin ~ my colleague
last week dia balik ke Kedah
minta kirim belikan FM
ialah skang nie kan aku memang obses gila dengan FM dan key chain
jadi kalau bukan diri sendiri yang membeli
pasti akan minta member atau kawan-kawan yang pergi melancong
minta belikan untuk aku
tak malu kan kehklehkeh

yang nie Eikin belikan untuk aku ~ yang aku minta kirim belikan
comey sangat yang Bees tu kan
suka gila 

yang key chain nie memang Eikin belikan untuk kami semua ~ Finance Dept la
suka suka
Turtle tu memang cute gila
kalau umairah nampak nie confirm dia nak
emmmm tak boleh yea sayang
ibu koleksi di ofis nie

koleksi aku kalau dah banyak nanti aku tayang yea
hahahahahha nak bagi jeles la tu
bluwekkk

ole-ole dari Kedah
kuih karas dan jeruk buah-buahan
bukan aku makan sorang tau
tapi makan sama-sama

hah nie la Pn.Eikin
TQ eikin sebab ingat kami di ofis nie

suka tau kerja di sini
sebab kami di sini saling ingat mengingati
bukan Finance Dept tapi dept yang lain jugak
pasti akan beli ole-ole dan makan bersama
memang santai la

suka-suka
dapat FM lagi tapi lupa laks nak snap
esok aku tayang erk



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

8 comments:

  1. Tayang jgn tak tayang ngee :)

    ReplyDelete
  2. sonoknye dapat kelik cam tuh.. zura x de kelik pompuan.. ade sorang pon cina~ baik tuh baik.. cuma tak geng sgt.. hehehehe.. kiut lah FM bee tuh~

    ReplyDelete
  3. mmg comel fm & keychain tu.....

    ReplyDelete
  4. wah best kan kumpul fm n keychain.....hobi kita serupa.....

    ReplyDelete
  5. nad - comfirm wajib tayang hehehehehhe

    nafira - tu la ciutkan yg bees tu..jd kesayangan la tu nnti

    munna - kan kan kan

    alya - mmg serupa eheh

    alycia - hobi sama eheh

    ReplyDelete
  6. opis aku pun sama na...sapa g mana2..sure ade je ole2..

    ReplyDelete
  7. eee...np fridge magnet tu fz x dpt..nk jugakkk....hehe...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi