Friday, 29 March 2013

Diskaun 40%

hari nie hari Jumaat
Salam Jumaat
dah potong kuku "D
tu tandanya aku takder idea untuk pembuka kata untuk entry nie hehehehehe

lunch tadi lepak makan di The Store
turun di GF dengar King's Bakery ada buat 40% diskaun
untuk semua produk yang dorang jual
memula nak tengok jea
tapi staff dorang terus jea bagi try
bila dah pegang try..apa lagi terus jea la membeli 

--40% diskaun--
siapa birthday hari nie untung la beli kek
dapat special harga

--tak pedulik ada orang tengok masa aku snap gambar nie--
hahahaha blogger kan
mesti kena snap snap
tak best buat entry tanpa gambar
macam ada yang kurang gitu

gambar tak cun
tetiba tangan kena Parkinson "p
tu yang gambar gegar tu kahkahkahkah

--pilihan hati kami berdua--
Cheese Bread
Hotdong 
Fruit Tart

terus pergi ke Food Court
niat di hati nak makan mee sizzling

--mee sizzling with egg--
RM6.00
kedekut la mee dia skit jea
kuah pun skit jea

--aikkk asal muka aku nampak pucat jea--
flash camera la :p

--Eikin pun sama jea pilihan menu dengan aku--

hati menangis tiada siapa yang tahu
jom kita happy happy



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

2 comments:

  1. sehati sejiwa ni menu yang sama yer.....

    ReplyDelete
  2. mesti makan kat the store nie...

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi