Friday 22 March 2013

Dapat FM Lagi

surat yang di tunggu-tunggu sudah mai
surat apa
pasti la surat dari Pn.Alycia
hehehehhe
bagi alamat di ofis
jadi asyik menanya jea budak kat bawah
"ada tak surat k.ena hari nie"aku
bila turun jea asyik tanya
aku arsa budak tu pun fade up nak jawab soalan aku kahkahkah

finally dapat jugak
dapat hari khamis last week
dah basi pun
baru hari nie nak up kat blog
kehkehkeh
jangan mare yea :D

-surat berwarna choc--
sudah sampai di tangan saya

--ala-ala comey nya name card Alycia nie--

macam nak buat jugak la design macam nie
boleh ker Alycia eheh

--FM yang aku dapat dari Alycia--

yeay suka selamat aku tampal di fridge
suka suka suka



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. ohhh dah selamat smpai ekk.. syukur.. hope u like it..

    eh, bole ajer nk buat design camtu ;)

    ReplyDelete
  2. waaahhhh.. syoknye dapat FM!!
    jelesss~

    ReplyDelete
  3. best tau dapat FM ni....suka kan.....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi