Monday 4 March 2013

Kenapa laa Benda nie Wujud

fobia tau aku dengan mesin nie
kalau dari jauh dah nampak
cepat-cepat aku dan sayang akan elak-elak dari umairah dan umar nampak
seyes FOBIA

korang tahu tak mesin nie
tak tahu la nama mesin nie apa
tapi kena masukkan duit syiling 50sen x2
pastu nak 50sen yang ketul besar tu
taknak syiling campur-campur 20sen + 20sen +10sen =50sen yang nie memang taknak ~ reject terus
kalau dapat elak memang syukur sesangat
tapi kalau tak dapat elak
memang kiamat dunia nie kalau budak berdua nie tak dapat naik

daripada mood aku nak shopping dan huhahuha terus aku jadi mak singa kat situ
sebab apa aku jadi mak singa
sebab nya kalau naik sekali
pastu turun ok takper boleh la aku layan
tapi nie nak berkali-kali
dan syiling 50sen memang dah takder
pastu tukar kat kaunter pun dah takder
memang aku akan berubah jadi mak singa la
menyirap betul aku satu badan

umairah ok lagi
kalau umar, memang drama sebabak la dibuatnya di situ
meraung sekuat hati
baring atas lantai tak usah cerita la
memang malu la dibuatnya
eheh

kalau babah dia ada
senang terus tangkap masuk dalam kereta
tapi kalau masa tu hanya aku jea
memang tak terlarat badan aku nak kendong budak sorang tu
time tu mak singa ker
langsuir ker
aku dah tak pandang kiri kanan
angkut bawak balik jea
tension ok

nak pujuk turun pun satu hal jugak

taknak gerak-gerak dari atas mesin tu

nak kena penampor ker
aku dah tinggi suara baru nak turun
buat bodoh jea dengan jelingan orang ramai
kehkehkehkeh

anak korang macam nie tak
siapalah yang cipta mesin nie erk



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

3 comments:

  1. hahaha umairah dah besar pun nak naik lagi ke

    tp mmg budak2 suke sangat kan benda ni..nangis2 kalau tak bagi hahaha

    ReplyDelete
  2. ahaha
    klu aku
    semedang aku kate mesin ni rosak
    abis citer
    klu ko nk naik jugak
    niaklah
    ko goncang sendiri
    ehehhe

    ReplyDelete
  3. wanie - mmg wanie..umairah pun sama naik jea klu nampak mesin tu tetap nak naik jgk..pengsan klu bdk berdua nie meragam


    ayu - dah byk kata hikmat gunakan ayu..pernah guna ayat dah rosak, umairah pandai minta masukkan duit dulu..klu rosak benda tu tak bergerak la..panjang akal sungguh

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi