Friday, 22 March 2013

Pilihan Rambut Pendek

amboi kerja tak banyak sangat
cuci mata sekejap tengok image google
key woods "short hair"
tetiba hati cair tengok gaya rambut Anne Hathaway
gaya dia masa Golden Globe yang lepas
cantik sangat ~ orang dah memang cantik gaya apa pun memang masyukkk

rasa dah rimas sangat dengan rambut panjang skang nie
niat di hati nak berambut pendek
bila terpandang gaya rambut Anne Hathaway nie
rasa macam nak potong pendek terus la
pasti wajah aku secantik Anne Hathaway lepas potong ~ bluwekkk

try korang tengok
cantik tak gaya rambut pendek nie
bukan setakat orangnya cantik
baju dress yang dia pakai pun cantik
simple jea

--pandangan dari sisi--
kemas jea

--pandangan dari hadapan--
agak-agak muka aku bertambah bulat tak buat potongan nie

hah apa kata survey
korang rasa muka aku sesuai tak dengan potongan rambut pendek nie?




Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

4 comments:

  1. sesuai ke x belakang kira kak..akak kan pakai tudung???hihi...

    ReplyDelete
  2. klu dah rimas potong je..tgh bayangkan ni,sesuai ke idak yer....

    ReplyDelete
  3. hubby ena cakap ape?? kalo hubby ena kata ok.. teruska ajer.. lagi pon dia jugak yang nak tengok kan~
    kikikiki..
    zura pon suka rambut pendek.. senang nak handle..

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi