Thursday 28 March 2013

Senyum Terukir Di bintang

sejuk ibu mengandungkan kamu
Alhamdulillah
umar skang nie ~ iku mood dia jugak
bila dengar jea azan
cepat jea akan bentangkan sejadah
ambil kopiah
dan terus jea solat
rasa bangga dengan perbuatan anak
kekdang malu jugak
ialah anak bila dengar azan terus pergi solat
tapi yang ibunya kekadang lewat-lewatkan solat
emmmm malu siot

bila sudah ada anak
kadang-kadang sesuatu perbuatan tu
kita sendiri belajar dari anak
malu...
In Sya Allah
aku akan percepatkan waktu aku bersolat

jom layan
gambar umar solat
sejuk hati aku melihatnya "D

--Allah hu akbar--

--duduk--

--umar tengah tahayat akhir--
cuma tengok jari umar


--siap sudah--

"bu dah yap"umar
traslate "ibu, sudah siap"
hehehehhee umar bercakap sebut hujung jea
kekadang aku pun tak faham sangat
translater aku ialah umairah

semoga menjadi anak yang soleh dan bijak
Amin



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. alhamdullillah..melentur buluh biar dr rebungnye kn..

    ReplyDelete
  2. syukur alhamdulillah.....good boy umar...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah.. sejuk hati perut semue..

    ReplyDelete
  4. fiza - harap kekal sehingga besar

    alya - :D

    fifi - sejuk satu badan hehehehhe

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah
    Bagus dididik dr kecik
    Dpt ikut papa p surau pun ok dah ni

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi