Tuesday 26 March 2013

Mari Mewarna

anak-anak akan bersemangat untuk buat sesuatu
sekiranya terdapat pembabitan orang dewasa dalam aktiviti mereka
malam ahad lepas
aku keluarkan buku mewarna dan ajak anak-anak mewarna
kalau sebelum nie warna skit jea terus akan tinggalkan
buat benda yang lain
maknanya anak-anak tak kusyuk dengan apa yang mereka lakukan

jadi nak bagi anak-anak kusyuk lakukan apa yang ada di hadapan mata
aku pun turut serta mewarna
jadi anak-anak terus bersemangat nak mewarna sehingga siap

--aku pun siap meniarap atas lantai--
melayan umar mewarna

--umairah dan pija--

--semangat umairah dan pija mewarna gambar binatang--
umairah semakin elok dalam mewarna
terletak elok dalam gambar
tak terkeluar dari garisan
cuma umar masih lagi mewarna dalam istilah menconteng hehehehe

ada jugak niat di hati nak mewarna walaupun usia sudah berganjak
hahahahaha
nak tahu siapa
nie hah orang tua yang sudah kertu kehkehkeh
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 --Nasir--
--adik bongsu aku..sibuk gak nak join mewarna--
hahahahahaha layan anak buahnya mewarna jugak

antiviti seni anak-anak suka lakukan 
umairah suka sangat mewarna
tapi kena ada disebelah dia la

aku ada jumpa 1 website yang kita boleh print gambar-gambar kosong
untuk anak-anak mewarna
jadi tak payah lagi beli buku mewarna
jimat duit
nanti aku up story tu yea...



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

5 comments:

  1. seronok aktiviti ni...saya pun minat mewarna jugak...kalau dekat boleh ler join...he he he...

    ReplyDelete
  2. nad - tu la mmg kidal

    farah - tq sudi singgah ke sini

    ReplyDelete
  3. waaa.. paksu die laagi kusyuk!~

    ReplyDelete
  4. fifi - hahahahaha tak takper
    last2 dia yg warnakan semua gambar tu

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi