Thursday 21 March 2013

KLIA Kami Datang

petang semalam
adik aku Lini ajak ikut sekali pergi ke KLIA
sebab MIL dia pergi untuk menunaikan Umrah
Alhamdulillah

bila tengok umairah dan umar semakin cergas
panas surut sedikit
dan keinginan mak yang meluap-luap untuk pergi sekali
jadi ikut jea la
aku pergi pun tumpang kereta adik ipar Lini ~ Alang
TQ tumpangkan kak long naik kereta baru "D

memandangkan kena berkumpul dan dengar taklimat
pukul 6pm kami sudah bergerak pergi
sepanjang perjalanan hujan turun dengan lebatnya
syukur dengan rahmatMu 
hujan rahmat mengeringi pemergian m.cik Ila
kiranya m.cik ila nie besan kepada mak aku la

--mak aku dan m.cik Ila--

pasti terdetik di hati mak bilakah saat dirinya dapat memijak bumi Allah
In Sya Allah pasti akan ada rezeki untuk mak

tina-tiba hati aku pun melonjak 
bilakah saat aku ke sana
rindu yang tak boleh nak di ungkap 

--m.cik ila bersama anak-anak lelakinya--

--aku dan m.cik ila--

semoga selamat semuanya
Amin

--dalam toilet--

emmmm biasa la blogger kan
setiap masa nak berposing :p

--umar yang monyok--

ialah badan tak berapa nak sihat
tapi ada hati nak keluar jugak

--umairah dan pija--

sepupu yang kadang baik
dan kadang kala bertarik rambut
kalau lama tak jumpa asyik call memanjang

--lini adik kesayangan aku--

gaduh-gaduh pun
dia jugak aku cari untuk bercerita hehehehehe
marah-marah pun
dia jugak aku akan cari untuk menangis hehehehehe
biasa lah adik beradik

--bersama Linda--

adik ipar kepada Lini
tengah pregnant
In Sya Allah bulan June nie duenya


--jemaah Umrah yang pergi--

suci jea wajah masing-masing kan
nak mengadap rumah Allah
terasa kerdilnya diri nie

bye bye bye Opah
dari Umar..Pija..Umairah..dan Amani (takder dlm gambar)

semoga selamat pergi dan selamat kembali
sucikan diri di sana
Amin

untuk gambar yang lebih banyak
klik di link bawah
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10200834779608700.1073741825.1140158030&type=3


Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

Post a Comment

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

0 kata hati:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi