Thursday 14 March 2013

Muka Masam ~ Bad Mood

nie story pagi semalam
waktu pagi kejutkan umar dan umairah untuk bangun pagi
memang seksa
umairah ok lagi..bangun menggeliat pastu masuk dalam bilik air
umar emmmmm memang panas otak aku tengok peel si kecik nie
kejutkan kalau tak menangis memang bukan umar la
terus dukung masuk dalam bilik air
dalam bilik air terus meraung
buka baju dan seluar memang payah
macam bergaduh jea
sambil baring-baring dalam bilik air tu, terus jea aku paksa buka jugak
mandikan main jirus-jirus jea
aku jirus umar elak...seksa betul
letak sabun pun kat bontot dan bird dia jea
sebab taknak bau hancing pada badan dia 
jirus ala kadar
terus lap badan si kecik tu
bab pakai baju aku serahkan pada mak aku
mak jea yang boleh handle si kecik nie
aku siapkan umairah jea
umar kalau dah mengamuk
habis semua barang di balingnya
alahai

anak korang macam nie tak?

masuk dalam kereta masam jea
taknak senyum pun




pastu aku bisik pada umairah
minta adik senyum
umar senyum la jugak
tapi korang tengok la si bam bam nie senyu macam mana
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
 v
senyum tak ikhlas 

hehehehhehe alahai fengsan aku time pagi-pagi
uruskan budak berdua nie

penat tau
anak korang macam mana?
buat perangai jugak tak



Berminat dengan sebarang Vitamin Shaklee boleh hubungi Ena : 012 2449373 (whatsapp)

6 comments:

  1. alalala... ciannya dia muka bad mood yer hehe..

    ReplyDelete
  2. ni sama macam perangai marissa,suka sangat baling2 barang pastu berguling2...biasa ya g keja marissa masih tido lagi....klu dia dah terjaga,mmg akan ngamuk la tgk ya g keja...

    mmg penat kan...

    ReplyDelete
  3. alycia - tu la ragamnya waktu pg

    ReplyDelete
  4. alya - tu la mmg sama peragai bdk berdua tu kan

    ReplyDelete
  5. hahahahahaha.. comel jer~
    nak jugak dia senyum x iklas pon~ hahahahahaha

    setakat nih my Anis x de masalah..
    kalo Delisha plak memang angkat dr katil trus hantar rumah ibu dorang..kadang2 dia sambung tido plak kat rumah ibu dia..hehehehe

    ReplyDelete
  6. apehal plak anak ko nie na....

    ReplyDelete

Thank you and Come Again...
Love you all mmuahhh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @ Zarena Heeney 2013 | All Right Reserved | Designed By Shahada Fauzi